۲۶ شهریور ۱۳۸۶

آسماني باش!

كنار دريا با آب همزمان بودم
ميان توده ي رنگين گوش ماهي ها
زاشتياق تماشا چو كودكان بودم
به موج هاي رها شادباش مي گفتم
به ماسه ها به صدفها، حباب ها، كفها
به ماهيان و مرغابيان چنان مجذوب
كه راست گفتي، بيرون ازين جهان بودم
نهيب زد درياكه: مرد!اينهمه در پيچ و تاب دريا مگرد
چنين درين خس و خاشاك هرزه پوي،مپوي
مرا در آينه ي آسمان تماشا كن
دري به روي خودازسوي آسمان واكن
دهان باز زمين درپي تو مي گردد
از آنچه برتو نوشته ست،ديده درياكن
زمين به خون تو تشنه ست آسماني باش
بگردو خود رادر آن كرانه پيدا كن

فريدون مشيري

5 نظرات:

هادی گفت...

يه چيز رو فراموش نكردي دخترم؟
...
لطفاً يادداشت قبلي رو دوباره بخونيد!
:)

ناشناس گفت...

سلام
راستیتش هرچی خواستم حاشیه برم نشد خلاصه:
دو تا در خواست ازتون داشتم که یکیش از یادم رفت اما اون یکی :
اگه لطف کنید و بیان کنید (موسیقی) رادیو رو از کدوم سایت خدماتش رو گرفتین خوشحال می شم
یا اینکه از چه کدی برای نمایش اون استفاده می کنید؟
تو عمرم این اولین کامنتم بود که با صداقت کامل و بدون تزویر و مخصوصا حاشیه نوشتم
منتظرتون هستم

یا علی

متالورژیست گفت...

سلام وبلاگ زیبا و خوبی دارید
من یک سوال داشتم و یک اشکال هم در وبلاگ دیدم خواستم بهتون بگم
1- قالب وبلاگ طراحی خودتون است ؟ از کجا میتونم این قالب رو بگیرم؟
2- در بخش ابزارها تون که معرفی کرده اید کلمه بلاگر به سایت دایوشیر وصل میشه که باید تصحیح بشه ممنون اگه جواب من رو بدید

هادی گفت...

کاش ایمیلتون توی پروفایلتون بود!
:(

متالورژیست گفت...

ممنون از جوابی که دادید
من ایمیلم
l_mtl@yahoo.com
از اینکه با شما و وبلاگتون آشنا شدم خوشحالم
ممنون و به امید موفقیت شما